18 Mart 2016 Cuma

Essence "I Love Extreme - Crazy Volume Mascara"





   Merhaba! Üst üste olacak ama yine bir Essence ürünüyle karşınızdayım. Essence ürünlerini çoğunlukla seviyorum. :) Bugün size Essence'in en popüler maskarasından bahsedeceğim. Kendisini bulup almam çok uzun zaman aldı ama sonunda kavuştuk! O kadar çok övgü ve bu kadar uygun fiyattan sonra herkesin silip süpürdüğü bir ürün olmaya hak kazandı doğal olarak.

   Öncelikle, benim kirpiklerim kısa ve seyrek. Benim gibi kısa kirpikleri olanlar için fırçası uygun. Çünkü kirpiklerinizi kolay bir şekilde kavrıyor. Böylece kirpikleriniz dışında yüzünüzün her yerine bulaşmayıp sizin sakin kalmanızı sağlıyor :)) Yani bu tip fırçalar kısa kirpikler için üretilmiş diye biliyorum ama ben bu kadar kısa kıllı fırçaları sevemiyorum. Çünkü kirpikleri tek tek ayırmıyor bence. Kirpikler birbirine yapışıyor :( Belkide bana hep kötü ürünler denk geliyordur bilmiyorum. 

   İşte fırçası bu şekilde:



   Bu maskara kirpikleri kıvırma ve uzatma konusunda başarılı. Fakat konu hacim vermeye gelince, hacim vermesinin iyi olduğunu söyleyemeyeceğim. Benim seyrek kirpiklerimi hacimli gösteremedi. Bu da kirpiklerimi tek tek ayırmayıp yapıştırdığından olsa gerek. :( Bu yönden sevemedim. Yani sonuç olarak kıvırması dışında sevdiğim hiç bir özelliği yok. 
  Maskara konusu farklı bir konu. Benim sevmediğim ürünü siz çok sevebilirsiniz. Herkese göre değişiyor.

  Bu maskarayı 10,25 TL'ye aldım. Merak ediyorsanız denemek için güzel bir fiyat. Zor bulunan bir maskara ama ben Eve Shop'tan bulmuştum. Onun dışında Gratis mağazaları da bulabileceğiniz yerlerden.

Sevgiler... 
                               



  

3 yorum:

  1. merhaba canım öncelikle bloğun hayırlı olsun bloğunun 5. takipçiyim :) bnde beklerim sevgiyle kal .

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım teşekkür ederim çok sevindim hemen takip edildin :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Nice mascara!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil